• LinBusiness - Linda Bood-de Jong

    Ontvang gratis 25 top-ideeën om WOEST aantrekkelijk te worden.

    Vraag jouw SnelGids hier aan en ga direct aan de slag!

    Naam

    E-mailadres

    Trots op Klanten

    Droom jij ervan dat klanten zó enthousiast zijn, dat ze je spontaan aanbevelen bij anderen.
    Als jij oprecht aandacht hebt voor je klant, zijn behoefte begrijpt, en die op de juiste manier vertaalt naar je producten en diensten,
    kun je échte fans maken van jouw klanten!

    “Customer satisfaction is worthless. Customer loyalty is priceless!”

    (Jeffrey Gitomer)

    Herken je dit?

    • Je bent een betrokken ondernemer met oog voor de mensen om je heen?
    • Je haalt het liefst alles uit de kast om je klanten tevreden te stellen, maar je merkt dat dat niet altijd het gewenste resultaat oplevert?
    • Je steekt veel tijd en energie in het aantrekken van klanten, maar het lijkt soms alsof je aan een dood paard trekt?
    • Je droomt ervan dat klanten automatisch bij jou terecht komen, zonder tijd en energie te hoeven steken in oncomfortabele verkooppraatjes?
    • Je twijfelt vaak welke marketingmiddelen en verkoopkanalen je moet inzetten om de aandacht van je klant te trekken?
    • Je bent onzeker over het maken van keuzes voor de toekomst van je bedrijf?
    • Je wilt plezier beleven aan het ondernemen en vooral je klanten heel blij maken?

    Dit business programma is voor ondernemers, die bereid zijn om de wereld voor klanten mooier, makkelijker en leuker te maken!
    Voor ondernemers die bereid zijn om hun klant centraal te zetten in al hun bedrijfsactiviteiten.
    Voor ondernemers die een stap willen zetten naar een duurzame toekomst, en kansen wil vergroten op meer loyale en enthousiaste klanten.

    Wat is Trots op Klanten?

    • In het programma TROTS op KLANTEN leer je hoe je klanten écht kunt raken, en daarmee het verschil kunt maken.
    • In 5 afgebakende stappen gaan we aan de slag met de klantreis en brengen we de huidige en gewenste klantbeleving in kaart.
    • Door middel van werksessies, belevingsonderzoek en persoonlijke coaching werk je aan een toekomstproof concept voor je bedrijf.
    • Je werkt alleen of met een team (afhankelijk van de bedrijfsgrootte) aan het ‘klantificeren’ van jouw dienstverlening.
    • Je wordt uitgedaagd en staat weer eens even goed stil bij wat de klant doormaakt, voordat hij met jou in zee gaat.
    • Samen realiseren we een onderscheidende en geloofwaardige merk positionering voor jouw bedrijf.

    Dit is wat Trots op Klanten je oplevert?

    • Duidelijke handvatten hoe je de klant kunt raken en overtuigen om bij jou te kopen.
    • Uitgebreide kennis over hoe je de besluitvaardigheid van (potentiële) klanten positief (in jouw voordeel) kunt beïnvloeden.
    • Waardevolle klant inzichten, zodat jij je product of dienst nog beter aan kunt laten sluiten op de behoefte van jouw klant.
    • Meer zekerheid over in te zetten marketing- en verkoopkanalen, zodat je kosten dalen en je kans op succes stijgt.
    • Inspiratie voor het continu verbeteren van je bedrijfsvoering, zodat je top of mind wordt en blijft bij je klanten.
    • Stijging van je klanttevredenheid, zodat je meer loyale klanten krijgt, die vaker bij je kopen en langer bij je blijven.
    • Een actieplan, zodat je focus hebt en precies weet wat je het komende jaar gaat doen.

    Iets voor jou?

    Denk je nu “Ja! Ik wil ook fans maken van mijn klanten?” Dan is dit programma iets voor jou!
    Wil je meer weten, of gewoon even sparren? Plan een GRATIS en vrijblijvend gesprek in.

    Hoe ziet het traject TROTS op KLANTEN eruit?

    Stap 1 – Scoping

    Tijdens de kick-off brengen we de huidige situatie in kaart en bepalen we de uitgangspunten van onze klantreis: welk product of dienst staat centraal, wie is onze doelgroep en wat willen we bereiken?

    Stap 2 – Voorbereiden & voorbeleven

    Aan de hand van klantdata en aanwezige kennis en ervaring brengen we het bestaande klantproces in beeld. Zo ontstaat er een eerste versie van de klantreis.

    Stap 3 – Belevingsonderzoek

    Om te begrijpen wat klanten doen, ervaren en voelen gaan we met hen in gesprek. Aan de hand van klantbelevingsinterviews maken we kennis met hun gedachten en gevoelens. We kijken als het ware mee door de ogen van de klant en beleven zo samen de klantreis.

    Stap 4 – Analyse

    De uitkomsten van de interviews geven ons inzicht in de mogelijke ‘momenten van de waarheid’. Dit zijn unieke kansen om als organisatie écht het verschil te maken en de verwachtingen van de klant te overtreffen.

    Stap 5 – De ideale klantreis

    Hier komen alle elementen samen. De huidige en gewenste klantbeleving krijgt een gezicht en dat vertaalt zich naar ideeën, die sterk positief bijdragen aan de totale merkbeleving. Een actieplan zorgt ervoor dat ideeën concreet tot leven worden gebracht.

    LinBusiness - Linda Bood-de Jong
    LinBusiness - Linda Bood-de Jong

    Iets voor jou?

    Denk je nu “Ja! Ik wil ook fans maken van mijn klanten?” Dan is dit programma iets voor jou!
    Wil je meer weten, of gewoon even sparren? Plan een GRATIS en vrijblijvend gesprek in.

    “Linda heb ik leren kennen als een betrokken en inspirerende ondernemer. In elk gesprek bleek dat ze zich ingelezen en voorbereid had. Dit klinkt logisch maar zie ik niet overal. Ze dacht met mij mee en gaf praktische tips en oplossingen. Gesprekken met haar waren nuttig en gaven mij inspiratie om verder te gaan. Ik ben ervaren in mijn vakgebied, maar was een leek op het gebied van marketing. Door Linda ben ik veel meer als een ondernemer gaan denken. Wat tot meer omzet voor mijn bedrijf gezorgd heeft.”

    “LinBusiness bezit alles om je, als startende ondernemer, te kunnen helpen! De kennis die zij heeft, de expertise die zij bezit samen met het geduld om alles rustig uit te leggen is van grote meerwaarde! Haar persoonlijke manier van benaderen maakt echt het verschil! Ik ben heel tevreden over de kwaliteit die LinBusiness heeft geleverd en ga in de toekomst zeker vaker gebruik maken van dit mooie bedrijf!”

    “De strategiesessie was echt een eye-opener. Ik vond het ontzettend fijn om op deze manier met iemand over mijn bedrijf te sparren. Vaak houd ik mij een beetje in, maar jij gaf mij echt het gevoel dat ik alles op tafel kon leggen.”